Lid worden

Onze EHBO-Vereniging bestaat uit 73 leden en 4 ereleden. We verwelkomen graag nieuwe leden en hopen u straks tot een van onze nieuwe leden te benoemen. De kracht van EHBO-Vereniging Capelle aan den IJssel? We werken nauw samen met doktoren en realistische LOTUS slachtoffers zodat u de juiste kennis en ervaring in huis hebt om Eerste Hulpverlener te worden. Bent u al in het bezit van een geldig EHBO-diploma en wilt u lid worden van onze vereniging? Het lidmaatschap kost 50 euro per jaar. De meeste ziektekostenverzekeraars vergoeden de opleidingskosten en elk jaar een gedeelte van de herhalingscursussen. Opzegging dient u schriftelijk te doen uiterlijk vóór de start van het nieuwe cursusjaar op 1 september.

Voor inschrijving kunt u bellen met C.J. van Driel (010-4420719) of J.H. Stam (0612457571). Wij heten u graag welkom bij onze vereniging.

Inschrijfformulier (PDF)
Wilt u zich inschrijven voor de opleiding Eerste Hulpverlener? Download hier Inschrijfformulier_EHBO.pdf