Vertrouwenspersoon

De EHBO vereniging Capelle heeft sinds september 2023 een vertrouwenspersoon waar onze leden terecht kunnen voor een vertrouwelijk gesprek indien ze ervaringen willen delen over ongewenste omgangsvormen of integriteits kwesties binnen onze vereniging.

Marjan Versnel is gecertificeerd vertrouwenspersoon en stelt zich graag voor:

Een veilig klimaat binnen een EHBO vereniging vind ik belangrijk voor de leden en is van belang voor het functioneren van de vereniging.

Als vertrouwenspersoon kan je bij mij jouw verhaal kwijt en bied ik een luisterend oor voor ervaringen van ongewenste omgangsvormen zoals intimidatie, discriminatie, seksuele intimidatie en pesten. Ook integriteitskwesties kun je met mij bespreken. Samen zullen we de verschillende mogelijkheden voor oplossingen verkennen. Een voorwaarde is echter wel dat de te bespreken ervaringen gerelateerd zijn aan de EHBO vereniging Capelle.

Als je met mij wilt spreken stuur me een e-mail op het adres vertrouwsnel@gmail.com en ik zal contact met je opnemen om een afspraak te maken.

Daarnaast is Marianne Bruijnzeels vertrouwenscontactpersoon.

Tijdens de ALV op 13 mei 2024 leggen we verder uit wat de vertrouwens(contact)persoon doet.